BreakingNews@ABO

News@BloggersNetwork

Kepelbagaian produk (kesihatan, harian, makanan, minuman, kosmetik dll)

JOM PAKAT-PAKAT TUKAR PRODUK SEHARIAN KEPADA PRODUK HALAL PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB KITA BERSAMA
Peluang mempelajari ilmu perawatan seperti bekam, akupunktur, dan Ilmu diagnos penyakit Ahli akan mendapat NM dengan berbelanja di Restoran Radix Fried Chicken (RFC), rangkaian restoran HPA yang lain, Dobi Toharah dan menginap di Hotel HPA. Penerapan amalan Islam dalam pekerjaan seperti semua pekerja diwajibkan berwudhuk, menutup aurat, membaca Al-Ma’thurat dan solat sunat dhuha sebelum memulakan kerja. [e8059]

ABOdaily news update

klik image. atau klik di sini [link] Blog perniagaan ini masih dalam selenggaraan. Akan diaktifkan pada Januari 2009. 'Bloggers OnbiZ' - perniagaan online terbaru dari ABO. Jom klik !!
Mutiara kata :
Aku pegang kata2 ini biar sampai jadi 'batu'!
..peranan tu tak penting. Yang mustahak, kita design, kemudian kita rumuskan dan kita rangka perlaksanaan. Rasulullah masa hijrah ke Madinah, duit satu sen pun tak ada. Begitu juga para sahabat. Orang kata baginda angan-angan nak memerintah Madinah. Tapi, baginda bersama sahabat design, rumuskan dan laksanakan dari yang termudah, termurah, terkecil, kemudian barulah yang ke seterusnya. Awat, kita ni lemah sangat ke? ~ Pengasas

Adun Bota (BN) lompat Keadilan ?? (update 7.30am)  

Monday, December 15, 2008

ABOdaily-
PDF Print E-mail

Terkini (7.30am) : Berita belum sohih!
Menurut berita tidak rasmi Adun Bota dari BN Datuk Nasaruddin Hashim telah mengumumkan keluar parti dan menyertai PKR. Pengumuman rasmi akan dilakukan dalam masa terdekat diikuti oleh penyokong-penyokong beliau.

Ini sudah pasti menguatkan lagi kerajaan Pakatan Rakyat Perak.

Berita selanjutnya akan menyusul. ABOdaily masih menantikan laporan terkini daripada krew TBO dan mamamat. Dari apa yang diketahui (belum sohih) 2 Adun Umno/BN akan meninggalkan parti itu dan akan menyertai Keadilan di Perak.

Menurut apa yang diperolehi dari sumber yang rapat dgn Usaili, bahawa Adun-Adun Umno ini telah pun berjumpa dan berbincang dengan DSAI beberapa hari yang lalu. Tujuan kedua-dua Adun itu menyertai Keadilan kerana difahamkan mereka sudah bosan dengan karenah politik Umno yang tidak ada hujung penyelesaian, dengan kemasukan Adun2 ini sudah pasti kedudukan kerajaan Pakatan Negeri Perak bertambah kukuh dengan kelebihan kerusi yang sedikit besar dari yang ada sekarang. Sumber muktahir diperolehi dari saudara blogger mamamat dari Tronoh, Perak.

AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ Adun Bota (BN) lompat Keadilan ?? (update 7.30am)

  • CYS
    December 15, 2008 at 2:57 AM  

    Bior bebenor, desperator ni bukan boleh percaya....dah le di-downgrade dari parlimen ke DUN, Pengerusi Felcra dapat kat Tajudin Samseng, kalah Ketua Bahagian... baru nak join PKR

  • albanjari
    December 15, 2008 at 7:36 AM  

    kah..kah..kah..itu ker ceghiter benornyer yeop! Ini macam kire udah habih modai ler yer,udah nak tertiarap baru cari dahan kukuh nak bergayut..tapi jika beno dah insaf baguih ler,pintu Pakatan sentiasa terbuka ! terbuka untuk menerima dan terbuka untuk disepak diterajang keluar kalau tak setia atau bermuka-muka..!

  • matsamankati
    December 15, 2008 at 11:27 PM  

    Apa yang teman dapat tahu, ada empat..dua minggu sudah dah heboh. tapi saja teman tak mau bercerita..pasai benda macam ni dah mangli dah. Masing-masing ugut..pasai nak taruh harga. Ada ADUN PKR pun ugut nak keluar PKR.

Design by Amanda @ Blogger Buster