BreakingNews@ABO

News@BloggersNetwork

Kepelbagaian produk (kesihatan, harian, makanan, minuman, kosmetik dll)

JOM PAKAT-PAKAT TUKAR PRODUK SEHARIAN KEPADA PRODUK HALAL PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB KITA BERSAMA
Peluang mempelajari ilmu perawatan seperti bekam, akupunktur, dan Ilmu diagnos penyakit Ahli akan mendapat NM dengan berbelanja di Restoran Radix Fried Chicken (RFC), rangkaian restoran HPA yang lain, Dobi Toharah dan menginap di Hotel HPA. Penerapan amalan Islam dalam pekerjaan seperti semua pekerja diwajibkan berwudhuk, menutup aurat, membaca Al-Ma’thurat dan solat sunat dhuha sebelum memulakan kerja. [e8059]

ABOdaily news update

klik image. atau klik di sini [link] Blog perniagaan ini masih dalam selenggaraan. Akan diaktifkan pada Januari 2009. 'Bloggers OnbiZ' - perniagaan online terbaru dari ABO. Jom klik !!
Mutiara kata :
Aku pegang kata2 ini biar sampai jadi 'batu'!
..peranan tu tak penting. Yang mustahak, kita design, kemudian kita rumuskan dan kita rangka perlaksanaan. Rasulullah masa hijrah ke Madinah, duit satu sen pun tak ada. Begitu juga para sahabat. Orang kata baginda angan-angan nak memerintah Madinah. Tapi, baginda bersama sahabat design, rumuskan dan laksanakan dari yang termudah, termurah, terkecil, kemudian barulah yang ke seterusnya. Awat, kita ni lemah sangat ke? ~ Pengasas

ABOdaily - lantai bergoyang,'reban' jangan runtuh !  

Friday, November 28, 2008

ABOdaily@manjungmari
..dari isi cerita SMS itu berkisar mengenai blogger AlHussein dengan beberapa geng blogger lain pergi berjumpa MB, aku jawab tak apalah, biarkan !!

Tapi bila aku masuk rumah Albanjari, dia pun duk sebut bab tu juga… masuk rumah cenangau pun macam tu juga, Apa pun yang aku musykilkan ialah cadangan penubuhan Kerajaan Maya Rakyat anjuran Perakexpress sudah beberapa lama tersiar dan menjemput semua blogger dan sewaktu aku masuk ke dewan SUK pada 22 Nov lalu aku ternampak kelibat Alhussein ada kat depan pentas dok ambil gambar… aku ingat dia nak joint sekali dengan blogger anjuran perakexpress.

Tetapi bila kita berkumpulan bermesyuarat dah tak nampak dah dia lagi, dan aku pun tak teringat pula nak tanya kat MSK, mungkin seronok ada ketaq pun ada juga takut kena lantik jadi Jawatankuasa Pemaya… he he .. last last lupa gitu sampai lah petang semalam Mat Comot SMS kat aku.. Bila aku dok baca dalam rumah cenangau kebanyakan blogger anjuran alhussien kesemua dari ahli PAS belaka!! Termasuk blogger Cina Islam ada sekali…Mungkinkah kerana MSK ini Bekas Setiausaha Keadilan, jadi geng-geng tu tak mahu joint.

Ini pendapat aku saja… harap-harap bukan macam tu… bagi aku biarlah kita berlainan fahaman parti politik, senang kita nak bertengkar, nak berhujah, nak tegur dan sebagainya, banyak buah fikiran yang berlainan boleh kita ambil pakai… yang penting tujuan kita sama nak menjatuhkan Kerajaan Barisan Nasional dan UMNO.. Bagaimana kumpulan kita ini nak kuat , kalau macam ni punya cara,,, cuba kita lihat negera Afhganistan, bermacam-macam kumpulan ada, mujahiden, taliban dan ada banyak lagi yang masing-masing nak berkuasa last-last Rusia keluar Amerika pula yang masuk yang menerima padahnya rakyat jelata ! lagi disini..

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ ABOdaily - lantai bergoyang,'reban' jangan runtuh !

  • ~♥ UmmiAnni ♥~
    November 28, 2008 at 11:30 AM  

    saya rasa jalan penyelesaiannya adalah kita berjumpa dan jernihkan keadaan yg mana nampak semakin keruh..walaupun saya pon ada rasa terkilan dgn keadaan in boleh berlaku..tapi sebaiknya kita selesaikan sebelom ia menjadi penyakit yg tak boleh diubati..

    memaafkan adalah lebih mulia dari memohon maaf..

    wallahaualam

Design by Amanda @ Blogger Buster