BreakingNews@ABO

News@BloggersNetwork

Kepelbagaian produk (kesihatan, harian, makanan, minuman, kosmetik dll)

JOM PAKAT-PAKAT TUKAR PRODUK SEHARIAN KEPADA PRODUK HALAL PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB KITA BERSAMA
Peluang mempelajari ilmu perawatan seperti bekam, akupunktur, dan Ilmu diagnos penyakit Ahli akan mendapat NM dengan berbelanja di Restoran Radix Fried Chicken (RFC), rangkaian restoran HPA yang lain, Dobi Toharah dan menginap di Hotel HPA. Penerapan amalan Islam dalam pekerjaan seperti semua pekerja diwajibkan berwudhuk, menutup aurat, membaca Al-Ma’thurat dan solat sunat dhuha sebelum memulakan kerja. [e8059]

ABOdaily news update

klik image. atau klik di sini [link] Blog perniagaan ini masih dalam selenggaraan. Akan diaktifkan pada Januari 2009. 'Bloggers OnbiZ' - perniagaan online terbaru dari ABO. Jom klik !!
Mutiara kata :
Aku pegang kata2 ini biar sampai jadi 'batu'!
..peranan tu tak penting. Yang mustahak, kita design, kemudian kita rumuskan dan kita rangka perlaksanaan. Rasulullah masa hijrah ke Madinah, duit satu sen pun tak ada. Begitu juga para sahabat. Orang kata baginda angan-angan nak memerintah Madinah. Tapi, baginda bersama sahabat design, rumuskan dan laksanakan dari yang termudah, termurah, terkecil, kemudian barulah yang ke seterusnya. Awat, kita ni lemah sangat ke? ~ Pengasas

Liputan Khas ABOdaily - 24hours@LIVE  

Saturday, February 7, 2009

Monolog ABO - Pejuangkah aku ?
Jam ditangan dah hampir pukul 1.30 am. 4 bijik Panadol Actofast baru ajer kena baham. Dari pagi sudah 7 tong redbull kemek dipijak, bau badan dah macam ikan gelama kering, takpa..bau itu lebih wangi andai dibandingkan dengan bau katak-katak yang tak henti menyalak,terlompat-lompat mengangga-ngga memenuhkan kantung dan tekak bersama lendir-lendir hipokrit, ong..ong..ong..terjerit-jerit di bibir cuping telinga, dan kepala pun naik 'bengg' !

Bini kat rumah..hello..abang bila nak balik ! Cisss..jika takut akan risiko, usah bicara soal perjuangan'. Wow ! laki aku nak jadi pejuang ! Dari pagi hingga ke malam dan berjumpa lagi pagi terus ke petang...bersambung ke malam dan menjumpai semula pagi, perjuangan masih belum selesai.

ABO masih di sini, menyusun sumber muktahir terus dari bilik media di Kediaman Menteri Besar Perak. Dengan sedikit bekal air mineral, kudrat terus dihulur, menginjak kezaliman demi mencari keluhuran untuk keadilan sebuah kerajaan Pakatan Rakyat yang dionarkan oleh mereka-mereka yang berhati 'zalim' !

Kemarahan Rakyat jelas terlihat ! Siapa yang rakus akan kuasa ??

Paparan langsung dari Bilik Media, kediaman rasmi Menteri Besar Perak dibawakan oleh ABOdaily. Sila klik AL-BANJARI ONLINE - blog rasmi ABOdaily untuk paparan terkini !

AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster